FANDOM

A Vérvonal című küldetés a Hajnaliőrség kiegészítőben jelenik meg. Ez a harmadik küldetés a történetszálban. A Sárkányszülöttnek esélye adódik, hogy megtanulja a Vámpír Nagyúr képességeket.

Vérvonal

SeranaAndHarkon
Küldetésadó: Serana

Előfeltétel:

Ébredés

Következő küldetés:

Új Rendelet/

A Vérkő Kehely

Jutalom:

Vámpír Nagyúr képesség (választható)

Típus:

Fő küldetésszál

ID kód:

DLC1VQ02

Háttér Szerkesztés

A Homályüreg Kripta felfedezése folyamán, találkoztam egy titokzatos nővel, Serenával, akit egy szarkofágból engedtem ki. Megkért, hogy segítsek neki hazajutni egy kastélyba, ami Égkoszorú északi partjainál fekszik.

Végigjátszás Szerkesztés

Menekítés Szerkesztés

Dimhollowwordwall 03

Az Energialopást tartalmazó Szavak Fala a jobb oldalon látható

Miután beszéltél a titokzatos hölggyel, kiderül, hogy a neve Serena. Ha a Sárkányszülött már vámpírként érkezik Serenához, ő azt fogja mondani, hogy: „Mérföldekről megérezlek.” Úgy látszik, hogy megzavarodott újdonsült szabadságától, így megkér téged, hogy vezesd haza a Volkihar Kastélyba, ami Magányvárától (Solitude) északra fekszik.

Ezután a Sárkányszülöttnek el kell vezetnie Serenát a barlang távolabbi végében lévő kijárathoz. Ekkor két Vízköpőszobor széttörik és életre kel. Miután megölöd a vízköpőket, menj át a következő szobába. A falon lesz egy kar, ami egy bal oldali szoba ajtaját nyitja.

Ez a kapu egy arénába vezet. Több csontváz és egy magas szintű Draugr, vagy egy Sárkánypap fog bent ülni a lelátókon. Az aréna jobb oldalán megtalálható egy Szavak Fala, ahol az első szavát lehet megtanulni az Energialopásnak. A falakon körben, legalább négy Malachit bánya található.

Az utolsó fémajtón átmenvén egy újabb kapu fekszik, amit a mellette lévő lánccal lehet kinyitni, és ami a kijárathoz vezet.

Volkihar Kastély Szerkesztés

Mikor megérkezel a Kastélyhoz, az őr visszautasítja, hogy belépj, de mikor meglátja Serenát, lelkesen nyit kaput mindkettőtöknek.

Odabent Serena egy meglepett vámpírral találkozik először (Vingalmo), aki hatalmas örömmel köszönti, de Serena apja közbevág. Ő Harkon Nagyúr, akit láthatóan csak a lánynál lévő Ősi Tekercs érdekel.

Ezután fedezi fel a jelenlétedet, és megkérdezi lányát, hogy: ki ez a „vendég”. Erre Serena azt válaszolja, hogy te vagy az, aki megmentette őt a fogságból.

Harkonlordkin 03

Harkon a Vámpír Nagyúr formában

Harkon: Végre előkerült rég elveszett lányom. Remélem, még nálad van az Ősi Tekercsem.
Serena: Annyi év után, ez az első kérdés, amit felteszel nekem? Igen, nálam van.
Harkon: Természetesen boldog vagyok, hogy látlak téged, édes lányom. Muszáj kimondanom minden szót? Ha drága anyád itt lenne, hagynám neki, hogy végignézze ezt a csodás visszatérést, aztán karóba húznám a fejét. Most pedig, mondd el nekem, hogy ki ez az idegen, kit idehoztál otthonomba?
Serena: Ő a megmentőm, aki kiszabadított.
Harkon: Mivel épségben visszahoztad szeretett lányomat, hálámat élvezheted. Mondd, mi a neved?
Harkon ezután kikérdezi a Sárkányszülött nevét. Íme, a lehetséges válaszok:

  • <Karaktered neve> vagyok. És te?        

  • Előbb te.

        Mindkét válasz ugyanúgy folytatódik: "Harkon vagyok, ennek a kastélynak az ura. Gondolom, leányom már elmondta neked, mik is vagyunk."

  • ·Vámpírok vagytok: Nem egyszerű vámpírok. Egyikei vagyunk a legősibb és legerősebb

vámpírfajnak egész Égkoszorúban.        

  • Egy rejtőzködő kannibál társaság vagytok':' Nem egészen, bár gondolom, egy

kívülállónak ez lehet a következtetése. Nem, vámpírok vagyunk. Egyikei vagyunk a legősibb és legerősebb vámpírfajnak egész Égkoszorúban.        

  • Nem nagyon érdekel, hogy mik vagytok': Talán kellene. A családom tagjaival

egyikei vagyunk a legősibb és legerősebb vámpírfajnak egész Égkoszorúban. A mondandóját ezzel fogja kiegészíteni: Évszázadokig éltünk messze a világ gondjaitól. Egészen addig, míg a feleségem meg nem tagadott engem és el nem lopta azt, amit a legnagyobb értékemnek tartottam.         A következő kérdések egy potenciális jutalomhoz vezetnek, ami a Vámpír Nagyúr képesség megszerzését jelenti a Sárkányszülött számára.

Most mi történik?: Hatalmas szolgálatot tettél nekem, így meg kell jutalmazzalak. Egyetlen ajándékot tudok neked felajánlani, ami egyenértékű az Ősi Tekerccsel és a lányommal. A véremet ajánlom neked. Fogadd el, és úgy élhetsz majd, akár oroszlán a bárányok közt. Az emberek megremegnek majd, ha elmész mellettük, és soha többé nem kell majd félned a halált.
Kapok valami jutalmat, amiért megtaláltam a lányodat? Épp ezt a dolgot akartam javasolni. Igen, megérdemled a jutalmat. Egyetlen ajándékot tudok neked felajánlani, ami egyenértékű az Ősi Tekerccsel és a lányommal. A véremet ajánlom neked. Fogadd el, és úgy élhetsz majd, akár oroszlán a bárányok közt. Az emberek megremegnek majd, ha elmész mellettük, és soha többé nem kell majd félned a halált.
A következő kérdések akkor kerülnek elő, ha a Sárkányszülött már egy Vámpír, Vérfarkas, vagy el akarja utasítani a Vámpír Nagyúr képességet:

VampireLord BloodMagic Dual

Női Vámpír Nagyúr

Már vámpír vagyok. Mit tudsz felajánlani, ami ennél több lenne? Egy betegséget kaptál el, de nem vagy igazi vámpír. Ha elfogadod az ajándékomat, ígérem, megtapasztalod majd a különbséget. Utasítsd el, és száműzlek ebből a kastélyból. Meghagyom az életedet, de ezek után zsákmány leszel számunkra.
Vérfarkas vagyok. Mi fog történni, ha elfogadom az ajándékodat? Igen, érzem a szagodon. A vérem ereje kiöli belőled ezt a vadállatot és újra teljessé tesz.
Mi van, ha elutasítom az ajánlatodat? Akkor zsákmány leszel, mint minden más halandó. Meghagyom az életedet, de száműzlek ebből a kastélyból. Talán meggyőződésre van szükséged? Hajolj meg az erő előtt! Ezt az erőt ajánlom fel neked. És most, válassz!

Vámpír, vagy Hajnaliőrség? Szerkesztés

A Sárkányszülött elfogadhatja, de el is utasíthatja a felajánlást:

Elfogadom az ajándékodat és vámpír leszek.

Nem akarok vámpír lenni. Elutasítom.

Ha elfogadod Harkon ajánlatát, a kegyeibe fogad. Előrelép és megharapja a Sárkányszülöttet, aki ettől elájul.

Az elutasítás a kastélyból való kizárást eredményezi. A Sárkányszülött kint fog állni a kastély előtt. Nincs más választása, mint visszatérni Isranhoz.

A küldetés során lesz még egy alkalmad, hogy megkapd a Vámpír Nagyúr képességet.

Harkon tanítása Szerkesztés

Ha a Sárkányszülött elfogadja Harkon ajánlatát, akkor a kastély egy szobájában fog magához térni, ahol Harkon fog állni egy oltárnál, és összefoglalja a saját történetét. Meg fogja tanítani a Sárkányszülöttet, hogyan használhatja a Vérmágiát, az Éjszaka Erejét és, hogyan harcolhat vadállat módjára.

Végre felébredtél! Az erő egyre csak nő benned, ezért meg kell tanulnod használni.

  1. Készen állok a tanulásra!
  2. Mi történt? Hogy kerültem ide?
  3. Mi ez a hely?

1: Készen állok a tanulásra: A vezetésemmel egy halálos hangszerré válhatsz, és minden halandó szívén pengetheted majd a terrort, bármerre jársz. És most, hallgasd meg szavaimat és csináld úgy, ahogy mutatom. Az ősi vér ereje a Vámpír Nagyúr alakjában található.

Vedd hát fel az alakját és folytathatjuk.

<Átalakulás>
Ebben az alakban el tudod szívni ellenségeid életerejét a jobb kezeddel. A bal kezeddel a vérmágia erejét tudod szabadjára engedni, és így felébreszthetsz egy halottat. Segítségül tudod hívni továbbá az Éjszaka Erejét, hogy denevérrajjá változva utazz egy kisebb távolságra. Ha elfogy a mágiád, le tudsz ereszkedni a földre és vadállatok módjára harcolni. Tégy így most, és folytathatjuk.
<Földre ereszkedés>                                              
Remek. A földön gyengébb vagy, mert ilyenkor nem tudod használni a vérmágiát. Viszont az Éjszaka Ereje még ilyenkor is melletted áll, és a karmaid is félelmetes fegyverek. Egy idő után az erőd nőni fog és erősebb leszel. Akkor majd új útját fogod találni, hogy használd az ajándékodat.
<Nyisd meg a képzettségfát>
Rengeteget kell még tanulnod, de ha mesteri szinten megtanulod használni a Vámpír Nagyúr képességeit, akkor csak kevesen tudnak majd szembeszállni veled.
'<Képességek kiválasztása a kedvencek menüből>
Még egy dolog, amit tudnod kell. Ha megölsz egy halandó ember azzal, hogy elszívod az életerejét, akkor új Éjszaka Erőket és Vérmágiát kaphatsz. Egy istállót tartok az alagsorban, ahol foglyokat tartok, akikből táplálkozhatsz, hogy megvédd magad a napfénytől. Ez minden, amit meg tudtam neked tanítani. Ha ismétlésre van szükséged, csak kérdezz. Van egy feladatom a számodra, ami tökéletes az új erőd kipróbálására, de előbb: Van kérdésed?
Készen állok a feladatra: Remek. Menj és beszélj Garan Marethi-vel. Mond azt neki: Itt az idő. Érteni fogja.
Beszélj nekem még a Vámpír Nagyúrról: Mikor először változol át Vámpír Nagyúrrá, a föld felett fogsz lebegni. Mikor ezt teszed, használni tudod az Éjszaka és a Vér erejét. A földön állva a karmaiddal tudsz harcolni és táplálkozni tudsz a zsákmányod életerejéből, hogy újratöltsd az erődet. Tapasztalatszerzéssel tudod növelni az erődet és új utakon kipróbálni azt.
Mit kell tudnom a vámpírlétről?: Vámpírként új erőket kapsz, azonban érzékeny leszel a napfényre. Minden nappal, mikor nem táplálkozol, ez az érzékenység egyre erősebb lesz, de az erőid nőni fognak. Ha egy alvó emberből táplálkozol, az erőid és a gyengeséged is csökkenni fognak.
2: Mi történt? Hogy kerültem ide?: A vérem nagyon erős. Túlterhelte a testedet. A harapásom után összeestél és elájultál egy időre. Most a tested hozzászokott az új vérhez, ami az eredben csörgedezik. Biztosíthatlak, hogy nem tett benned kárt. Igazság szerint, meglepett az erőd. Nem minden halandó élheti túl a harapásomat.
'3: Mi ez a hely?: Egy szentély Molag Balhoz, a dicső Daedra herceghez, aki a fajunk apja. A mi erőnk, az ő áldása. Ő adta az erőt fajom első tagjának az ősi vérvonalból.
Lepaktáltál Molag Ballal?: Egy rég elfeledett időben, hatalmas királyként uralkodtam. A birodalmam hatalmas volt, a gazdagságom határtalan és az erőm végtelen. És mikor halandó életem egy véghez közeledett, szembe kellett néznem a legnagyobb ellenségemmel: a saját halandóságommal. Felajánlottam magam Molag Balnak, és a nevében feláldoztam száz ártatlant. Jutalmul, véget nem érő életet adott nekem, a feleségemnek és a lányunknak. És ezzel, legyőztem magát a halandóságot.

Érdekességek Szerkesztés

Ha megpróbálod elvinni Serenát a Hajnaliőrség Erődjébe a Volkihar Kastély előtt, meg fog állni és azt fogja mondani: Nem tetszik nekem ez a hely. A bejáratnál foglak várni.

Forrás Szerkesztés

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Bloodline